Als u Clare, het direct-to-consumer verfmerk dat in 2018 is opgericht door ontwerper Nicole Gibbons, nog niet kent, laat ons u dan informeren over de basis: (1) Het maakt hoogwaardige, hooggeconsolideerde verven tegen betaalbare prijzen (2) De producten zijn vrij van chemicaliën die schadelijk zijn voor de mensen in uw huis en het milieu (3) We zijn grote fans.
Vanaf vandaag is Clare crowdsourcing wat uiteindelijk haar volgende aanbod zal worden en vraagt klanten en bewonderaars van het merk om hun input te leveren. Er zijn acht tinten om uit te kiezen en je kunt hier aan de slag.
Dit is een soort van big deal, omdat Clare staat bekend om het houden van de verf selectie beperkt tot alleen de beste tinten – ze bieden momenteel iets meer dan 50 kleuren en zijn trots op het redden van klanten van het scrollen door duizenden monsters. Dit is het tweede opeenvolgende jaar dat Clare het proces heeft geopend voor de fans; in 2019 kreeg het meer dan 2.000 stemmen op de winnende tint, Frozen, die nu beschikbaar is op de site van Clare.
Het stemmen zal worden uitgevoerd beugel stijl en, voor elke perfecte beugel die u indient, zal Clare u $10 in krediet geven. Vanaf 6 augustus, zal Clare ook crowdsourcing namen voor de kleuren. Krijg stemmen hier, vandaag!